Reklam

Intimera - sexleksaker

stranden



vi ligger på stranden och steker. det är närmare trettio jävla grader, och det känns som om vi ska brinna upp. sanden är hetare än het, och hur man än gör så bränner det över hela kroppen. vattnet är ända tillflyktsorten, och efter att ha försökt pressa en liten stund känner vi båda att kroppen knappast pallar mer av värmen utan åtminstone ett snabbt dopp.

sagt och gjort, flytmadrassen vi inte att vi behövde är hämtad ur bilen, och blir snabbt uppblåst med en sån där automagisk pumpmojäng.

vi kastar oss ut i vattnet och ligger halvvägs ner i vattnet och halvvägs upp på madrassen på varsin långsida. vi ligger och flyter längre och längre ut och pratar om titt som tatt.

efter ett tag blir det för varmt om ryggen på dig, så du krånglar dig över till min sidan för att låta solen skina i ansiktet en stund. det dröjer inte länge innan jag känner din hand över min röv, klämmandes och smekandes. jag noterar det knappt i hettan, och fortsätter bara att ligga och guppa på vågorna. din hand letar sig in innanför shortsen och vilar där en stund, bara smått smekandes min nakna skinka. rätt vad det är vaknar du till liv och börjar med ett finger peta lite längs insidan av skinkan, snabbt arbetandes neråt.

rätt vad det är byter din hand sida och greppar ordentligt om kuken på mig. du runkar kuken med fast hand innan du drar upp handen och drar i knuten till shortsen. när du fått upp den dyker din hand ner i shortsen och fortsätter sin halvsnabba takt med det fasta greppet om min snabbt svällande dase, och du kysser mig stilla. du är noga med att försöka dölja vad du sysslar med för folket som liksom oss lagt sig på sina flytmadrasser och flyter omkring oss. det är ingen närmare än en femton, tjugo meter, men du tycker ändå det finns skäl till att arbeta försiktigt.

sakta men säkert börjar du styra in oss mot lite grundare vatten, och snart kan jag sätta mina fötter på botten utan att vattnet riskerar att dränka oss. du krånglar dig in mellan mig och madrassen, och jag lägger mina armar runt dig medans jag försöker hålla fast den så den dels inte ska flyta iväg, och dels vara lite i vägen för stranden.

du drar ner mina shorts tillräckligt för att kuken ska titta fram, fortfarande runkande så skönt att jag misstänker att det här kommer sluta väldigt hastigt. till min förvåning släpper du kuken samtidigt som du börjar kyssa mig hungrigt, och jag undrar vad som pågår. plötsligt knyter du dina ben bakom mig och hänger i höjd med min navel. en tanke om drunkningsolyckor och vatten som tränger ner i lungorna går snabbt igenom skallen, men försvinner så fort jag märker att du tar tag om min kuk och sakta men säkert sänker dig millimeter för millimeter neråt. plötsligt känner jag hur toppen av kuken möter något varmt, och inser att du när du släppte greppet om kuken knölat ihop din bikiniunderdel för att fittan din skulle blottas. olidligt sakta sänker du dig ner över min kuk, och jag tror att jag ska avlida. din fitta känns otroligt trång och varm i vattnet, och känns trängre än vanligt när du med ben och höfter håller dig fast runt min midja.

plötsligt släpper du lite på taget, och jag tar tillfället i takt och skjuter upp kuken i fittan på dig. du biter dig fast i min hals för att inte skrika högt, medans jag kännre att nu ger jag fan i vem som ser. det måste se lite underligt ut, när jag har dig guppandes mot mig, med ena handen under din röv och andra handen hållandes en luftmadrass, som i takt med att du åker upp och ner guppar i vågorna som skapas omkring oss.

du väser åt mig att sakta ner, men jag säger bara "vaaa, vadååå?" och stöter lite hårdare några gånger. du förstår vinken och säger ingenting, medans jag försöker pumpa oss båda närmare våra toppar.

när jag med handen jag haft under din röv börjar smeka skinkan när du åker upp, byter grepp och tar hårdare och hårdare varje gång du landar i min hand igen, så börjar du stöna tyst. när jag sakta men säkert fortsätter där du slutat krångla av dig underdelen, och blottar ditt rövhål, börjar du svära tyst åt hur skönt jag gör det för dig. när jag börjar trycka på mot ditt anus med ett finger så väser du att du snart kommer. när jag trycker på ännu lite hårdare och känner hur det börjar ge vika så spänner du hela kroppen och trycker dina läppar hårt mot mina, frustandes.

under tiden börjar folk undra lite vad det är som pågår, men jag bryr mig inte. jag börjar skjuta ut oss mot djupare vatten igen, fortfarande med dig mer eller mindre hängandes på min kuk. i takt med att jag går åker kuken ut och in och du frustar, där du känner efterskälvningarna av din orgasm. när orgasmen ebbat ut och du börjar slappna av och se dig omkring garvar jag högt. sedan, när du börjar kämpa för att komma av min kuk, med kinderna rosenröda både av orgasmkänningar och lite skam, påminner jag dig om att jag inte fått något, och att du får ksylla dig själv när det var du som började. du flinar plötsligt högt och säger åt mig att släppa om jag nu vill ha någonting.

jag släpper dig och du gör dig iordning, vilket är lite krångligt när du hela tiden måste trampa vatten, hållandes fast i madrassen som om det vore ditt ända hopp att hålla dig flytande medans du försöker sätta underdelen på plats. när du är klar styr du mig in mot lite grundare vatten, och när vi kommer in på vatten där du nästan når botten, säger du åt mig att luta mig på madrassen och hålla käft.

snabbt tar du ett andetag och dyker ner under vattnet. i samma tag känner jag hur mina badshorts försvinner ner mot mina knän, och hur du med en hand tar tag om min höft och med andra handen smeker min pung. plötsligt känner jag hur du med munnen full av vatten tar min svullna kuk i munnen och börjar munknulla dig själv. efter några sekunder kommer du upp till ytan, tar ett andetag och trycker dig ner igen. jag undrar hur du kan med, det här måste ju se om något ännu konstigare ut. plötsligt känner jag hur du för din hand längre bak, bakom pungen, och trycker försiktigt på mitt anus. plötsligt förstår jag hur du tänkt att det skulle gå snabbare. nästa gång du tar ditt andetag flinar du stort innan du återigen dyker ner och samtidigt tycker ännu lite mer med fingret mot mitt rövhål.

när ditt finger kommer in i min röv, känner jag snabbt hur orgasmen närmar sig. du lugnar dig med munknullandet och kommer snabbt upp till ytan. ett stort andetag och sedan åker du ne och tar kuken så djupt du kan, vickar lite åp fingret och börjar hysteriskt runka det av kuken so minte fått plats i munnen med din lediga hand. jag känner det som om jag kommer explodera om jag inte skriker högt, och kommer rätt in i din vattenfyllda mun. du släpper ditt grepp om kuken med både mun och hand, kommer upp till ytan, och låter vattenblandad sperma rinna ut ur din mun, ner över haka och bröst. du flinar stort och frågar om jag är redo att lägga mig och steka lite till.

1 kommentarer:

Sheila sa...

Svar på din kommentar: Jo det hade i och för sig förvånat mig ännu mer. Men att det var fullt så trångt som det var, och Han ändå fått plats med sin hand är underligt tycker jag. Nu när jag provat själv. Måste bero på vinkeln tror jag. ;) Men en mycket underhållande kommentar måste jag säga. Jag fick ett gott skratt. Tack! ;) //Sheila

Skicka en kommentar

 
Web Analytics