Reklam

Intimera - sexleksaker

Inatt jag drömde något som jag ALDRIG drömt förut




jag minns inte exakt, det är lite suddigt.

vad jag vet är iaf att hela drömmen började med att jag och flickvännen skulle knulla. så långt var jag med, allting är klart och ingenting var suddigt alls. rätt som det är drar hon fram en dildo (jag tror åtminstone det var en dildo, jag har svaga antydningar på att det var en strapon, men en del grejer blir lite fucked up isf.), och jag är fortfarande ganska mycket med på noterna. det är lite "jomen visst, släng hit'n dårå så kör vi"
nej nej. så var det inte alls tänkt. utan det är mer av en "den här ska JAG använda, på DIG"-attityd på flickvännen. varpå hon propsar på att jag ska göra mitt bästa för att suga av den här, vad som nu kändes som en kopia av en enorm köttstake. det kändes kanske inte helt och hållet okej, och jag var inte alls med på varför det var nödvändigt, men det vankades fitta, och när det vankas fitta är jag inte den som är den. jag suger av dildofanskapet så gott jag kan, och undrar hela tiden när det är nog, om jag gör bra ifrån mig, och hur fan brudar lyckas göra det här på ett bra sätt.

klipp till nästa scen. jag blir avsugen. rätt vad det är skakar det i hela jävla underlivet på mig. jag upptäcker, halvt förskräckt, att samma dildo (och här har jag också för mig att det är en strapon, men jag kan inte minnas att det var tal om några avancerade ställningar) nu är satt på full jävla megavibrator och tryckt mot mitt rövhål. det har ännu inte nått penetrationsläge, men det är bra jävla nära. det är inte helt oävet, och i samband med avsugningen så blev det ganska bra.
jag löste precis gåtan om VARFÖR jag drömde som jag gjorde också, för den delen. jag läste häromdagen en "skicka en fråga så svarar jag"-artikel, där en snubbe snällt undrar vad många snubbar undrat före honom, hur man får sin flickvän att ställa upp att ta den i mumindalen.

den här bruden formulerar ett så underbart svar att jag fortfarande garvar när jag tänker på det. jag kan ge er ett smakprov.

An ass full of your cock is not a “SURPRISE” kinda situation.
klarare än så blir det inte. jag kom jävligt hårt i drömmen åtminstone. kanske är värt att testa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Web Analytics