Reklam

Intimera - sexleksaker

fler noveller

jag upptäckte att efter den senaste novellen, eller texten eller fan man nu ska kalla't, så har jag inga fler på lager. tidigare har jag alltid skrivit en bunt när jag känt för det, och sedan småputsat lite innan jag slängt dem som schemalagda poster. men nu har jag inga på lager, och jag har ingen jätteinspiration till att skriva heller. jag har haft en på gång i flera dagar, men ingen lust att skriva skiten.

jag kanske borde skriva en med en gång. iofs är det ingen fara på taket än på några dagar, men vafan, det skadar inte att vara ute i god tid. någon kanske kan ge mig ett upplägg?

bilder har jag schemalagt till någon gång i mitten av augusti, så med dem är det ingen som helst fara. men text. jag måste ha text. mera text. sen måste jag försöka tyda svaren i den där omröstningen. kukbilder, säger ni, kukbilder. och mer noveller. och mer porr. mer av allt dvs.

1 kommentarer:

Sextankarnas sa...

Sv.Riktigt inbjudande.

Skicka en kommentar

 
Web Analytics