Reklam

Intimera - sexleksaker

dina läppar


tungan fortsätter upp längs kukens skaft, arbetar sig upp längs den bultande köttpålen mot den blålila toppen. när den är uppe på toppen virvlar den till längs öppningen för att sedan försvinna bara några millimeter bort. det där äckliga jävla retandet. jag tänker ta ett grepp bakom huvudet på dig för att trycka ner huvudet så kuken åker ner i halsen, lära dig en läxa, men inte fan går det när du hastigt rycker undan huvudet och försvinner längre bort.


du hånler där du sitter, frågar om jag vill att du ska fortsätta

jag sträcker händerna ovanför huvudet och anlägger den mest oskyldiga min jag kan tänka mig medans jag utbrister "du får arbeta i fred".

du böjer dig fram igen, sätter läpparna mot ljumsken och arbetar dig neråt, mot sidan av pungen. jag ryser av välbehag och funderar ett ögonblick på att skrika högt för att se om inte det kan förhöja njutningen.

hastigt och plötsligt tar du ett fast tag om kuken och slänger dit över den, som om du hungrat efter att få smaka köttstav i flera veckor. saliven rinner rikligt och hela kuken känns våt, varpå du börjar runka det som för stunden inte är inkört i käften. som om du plötsligt bestämt dig för att kriterierna är uppfyllda, försöker du skalla pubisbenet med kuken fortfarande i munnen, och jag känner hur det blir helt fantastiskt trångt runt ollonet när jag skrapar mot insidan av din hals. du trycker dig mot mig som om det vore jorden enda räddning, och jag kan inte hjälpa att jag griper tag om ditt hår och stönar. jag berömmer ditt kuksugande med "duktig slyna" och "du är född till kuksugerska" innan jag lägger mig raklång i soffan och blundar för att känna hur du hostar och väser efter luft, med din nästipp tryckandes mot mitt pubis. när du lyfter huvudet igen ser jag efter, och visst, där är långa salivsträngar som du greppar med handen och använder för att minska friktionen när du runkar kuken ordentligt.

du börjar kyssa och slicka längs skaftet, hämtar andan, och runkar kuken emellanåt. du börjar suga den så smått, arbetar dig neråt och helt plötsligt slukar du kuken igen, trycker den så långt det går. jag blir helt till mig igen och måste greppa hårt i soffan för att inte ta tag i ditt huvud och trycka det upp och ner över kuken.

du frustar när du återigen höjer huvudet för att ta en anda luft, tar ett långt andetag när du når slutet på kuken och vänder sedan neråt, trycker dig över kuken. när du når botten vänder du igen, och helt plötsligt, från ingenstans, så munknullar du dig frivilligt.

ansträngningen blir så mycket att jag känner hur det börjar närma sig, det pirrar i hela mellangärdet och jag bestämmer mig för att nu får jag fan ta över.

jag sliter upp ditt huvud, ställer dig upp och lägger dig på rygg med huvudet lutandes ner från soffans kant. hastigt tar jag tag i dina händer, hållre dem med ena handen på din mage och trycker ditt huvud på rätt ställe med andra handen. jag styr in kuken i din gapande mun och sätter ett så högt tempo som möjligt. varje gång jag når botten, när kuken är så långt ner i halsen som du bara kan ta den, så känner jag hur jag kommer ett steg närmare en hejdlös jävla superejakulering.

när det är dags drar jag ur kuken, och direkt är du där och runkar kuken. du drar den intill ditt ansikte, och när det börjar skjuta långa vita strålar är du där och samlar upp dme med munnen, bara för att låta dem rinna ut genom mungipan lika snabbt.

jag ger dig en lätt, lätt örfil mitt i spermaströmmen och säger "bra gjort, gumman, men nu får du fan ställa dig och göra mat."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Web Analytics