Reklam

Intimera - sexleksaker

flygplats

det var kallt som fan hemma. hur mycket bastande man än höll på med, hur många filtar man än hade i soffan, hur många par raggsockar man än hade på sig, så gick den där kylan aldrig ur kroppen.

så vi gjorde det enda rätta. en sista-minuten-resa. snabbt utav bara attan in på nätet, boka en resa till en solig turistort för en veckas solbad på en strand full med 40-åriga morsor som heter britta och sparat tjugofem år för en charterresa med barnen som inte alls har lust att lämna sina polare hemma över nyårshelgen för att sitta med morsan på tråkrestauranger och bli påprackade dyra t-shirtar med dåliga slogans för stranden de råkar vara i närheten av. det måste väl ändå slå vinterkylan?

när dagen närmar sig packar vi det nödvändiga och inget mer, en litenlitenliten resväska, och sedan fart mot flygplatsen.

när alla procedurer är genomförda är det fortfarande någon timme kvar att vänta. en tråkig flygplats, inte tillräckligt med tid för att sticka iväg någonstans och bara en tråkig restaurang att käka på. vad gör man?

vi låste in väskan för att slippa bära på den, och släntrade omkring för att slippa sitta precis innan man ska spendera åtskilliga timmar på ett trångt budgetflyg med benutrymme anpassat för treåringar.

jag behöver gå på dass. självklart, betaltoalett. aja, vi delar på den enda femman som finns i plånböckerna, snor åt oss handikapptoan och gör det man vanligtvis gör på dass. på väg ut så slår det mig - rymlig, fin toalett med vad som låter som en kö av människor utanför, tid att slå ihjäl och vi är båda med.

nu jävlar.

jag vänder mig i dörröppningen och säger "byxor av". du hakar på direkt, vänder dig om och knäpper upp dina tajta jeans. olidligt sakta drar du ner dem över din kuriga röv, och avslöjar ett par sexiga hipstertrosor som smiter åt på ett sätt som gör att det börjar kännas lite lätt i huvudet. jag går fram för att känna på den undersköna röven, men du stoppar mig och börjar knäppa upp mina byxor bakom din egen rygg, manar mig ivrigt att ta av dina trosor.

sagt och gjort, trosorna åker ner till knäna och du "går ur" klädhögen, ställer dig med händerna lika brett isär som benen mot väggen och säger "knulla mig, nu". du behöver inte be mig två gånger, jag är där på sekunden och smetar med min stake i ditt redan nu rinnande våta geggveck. du stönar halvhögt och jag tänker med en lite pirrande känsla i ryggraden på den kö som jag nästan är säker på finns utanför. när toppen av lemmen börjar glänsa av dina våta safter, börjar jag sakta men säkert trycka på med Generalen för att komma in i dig. du biter dig i läppen för att inte stöna högre, medans jag känner hur ditt knullhål nästan suger in kuken, pulserar och gör allt för att uppmana mig till att fylla den till brädden med Min Stolthet.

jag ökar takten undan för undan, och mitt sinne uppfylls av jävla skön du är, hur du masserar min köttstav till bristningsgränsen. jag tar tag i en av dina armar, vänder på dig och lyfter dig mot väggen, du kysser och biter mina läppar medans du söker efter min stenhårda kuk med händerna för att kunna föra den till din mynning. både du och kuken hittar rätt, och jag sätter en ursinnig takt mot väggen, och funderar på vad som finns på andra sidan. det rytmiska dunkandet måste ju höras igenom, och någonstans måste det finnas nåogn som undrar vad fan det är som låter. tanken gör mig galen, och jag känner hur jag närmar mig mer och mer. jag ställer dig på golvet, sätter mig på knä och börjar mumsa på dig med hjärtans lust. du trycker mitt huvud mot din fitta så hårt att det är svårt att andas, men jag kämpar på för att få dig att komma. när jag känner hur du börjar skaka och hör hur du håller andan, biter dig i läppen och sätter handen för munnen för att inte skrika reser jag mig snabbt upp, vänder hårdhänt på dig och kör kuken så långt upp i fittan jag kan. jag känner hur fittmusklerna rytmiskt rycker i fittan, och du är så trång att det nästan gör ont. när din orgasm börjar dala mot sitt slut börjar jag köra på igen, juckar för allt livet är värt och känner hur en kukloska av sån storlek att jag känner mig explosionsfärdig närmar sig.

jag drar mig ur och pumpar ut Det Vita Guldet i en sats som skulle fyllt ett badkar över dina skinkor, känner hur jag börjar bli svag i benen och måste ta stöd i väggen. det slutar inte spruta för det, och när jag tittar ner in ser jag hur jag hela tiden har haft en lång sträng toalettpapper fäst under skon...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Web Analytics