Reklam

Intimera - sexleksaker

jag är ju ny på det här

jag är ju som ni kanske förstått ganska ny på det här. så jag undrar vad ni helst vill ha? vad är poppis? jag har köat upp en hel del grejer som jag känner mig bekväm med, men jag undrar liksom vad som vore poppis att posta? vad skulle du komma tillbaka för att se?

det är väl kanske exhibitionisten i mig som kittlar, för jag vill att folk ska komma hit och läsa det osm jag gör på sidan, det jag skriver och det jag lägger upp. sen får man väl se hur långt den exhibitionistiska ådran räcker, hur långt man liksom vågar gå (och "får). men kom med förslag, för helvete. jag kan ge er ett par förslag, så får ni rösta om vad ni helst vill se av alternativen. men andra förslag är självklart välkomna.

ps. & obs. kom ihåg att jag är en ensam snubbe så långt inblandning i bloggen gäller. dessutom gäller "dig" i det här avseendet mig ds.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Web Analytics